۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۴۵

مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان:

تامین آب شرب پست برق حسنکیف بعد از ۴۱ سال انجام شد

تامین آب شرب پست برق حسنکیف بعد از ۴۱ سال انجام شد

کلاردشت - مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان گفت: تأمین آب شرب پست استراتژیک برق حسنکیف پس از ۴۱ سال با تغذیه از شبکه آب با اعتبار هزار میلیارد تومان انجام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کوروش موسوی تاکامی پیش از ظهر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران درباره موضوع تأمین آب شرب پست استراتژیک ۴۰۰/۲۳۰/۶۳ کیلوولت حسنکیف بیان کرد: از سال ۱۳۶۲ که پست ۴۰۰/۲۳۰/۶۳ کیلوولت حسنکیف توسط ژاپنی‌ها احداث شد، تأمین آب شرب از طریق چاه و یا تانکرهای آب رسان تأمین می‌شد. اکنون به همت و با اقدامات جهادی همکاران اداره نظارت بر خدمات شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان و با تأمین هزینه نیم میلیارد ریالی احداث شبکه به طول تقریبی یک کیلومتر از منابع داخلی شرکت توانیر، این پروژه در مسیر سنگی و صعب العبور کوهستانی البرز شمالی و در ارتفاع ۲۵۰۰ متر از سطح دریا انجام و در شهریورماه ۱۴۰۳ به بهر برداری رسید.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان گفت: تمام مراحل اجرای پروژه از حفاری کانال تا لوله گذاری توسط همکاران برق منطقه‌ای مازندران و گلستان انجام شد.

موسوی تاکامی اضافه کرد: هدف ما تأمین آسایش و رفاه همکاران حراست و اپراتور در پست‌های فوق توزیع و انتقال از طریق تأمین مایحتاج و ادوات رفاهی پست‌ها، تأمین آب؛ اصلاح و ایجاد سیستم‌های سرمایش و گرمایش، تبدیل پست‌های کمپکت به پست‌های کامل با ایجاد اتاق کنترل به جای کانکس و پاکسازی و علف تراشی محوطه پست‌ها و نیز ایجاد فضای سبز چشم نواز است.

تاکامی افزود: آسایش و آرامش همکاران، ایجاد ارگونومی مؤثر فضای اسکان همکاران، طراحی فضای سبز و چشم انداز خوب سایت‌ها و یارد پست‌ها، از اهداف و مهم‌ترین اولویت‌های شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان است.

موسوی تاکامی هزینه این اقدامات به جز احداث پست‌های کامل را بیش از هزار میلیارد تومان عنوان کرد.

وی اضافه کرد: در این راستا ما نیاز به کمک‌هایی از منابع استانی هستیم.

کد خبر 6233634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha